Cele szkolenia/korzyści dla uczestników
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
- poznają język właściwy dla branży interaktywnej, co ułatwi komunikację z agencją oraz pozwoli na uniknięcie nieporozumień;
- dowiedzą się, jakie informacje powinny znaleźć się w zapytaniu ofertowym, kierowanym do agencji interaktywnej;
- poznają trendy w marketingu internetowym, dzięki czemu łatwiej będzie im przygotowywać plany długofalowych strategii;
- poznają inspirujące przykłady wykorzystania internetu w realizacji kampanii marketingowych;
- poznają systemy służące do monitorowania efektów kampanii reklamowej oraz oglądalności strony www, dzięki czemu łatwiej będzie patrzeć agencji interaktywnej na ręce.
Profil uczestnika
Pracownicy działów marketingu i PR, osoby decyzyjne w kwestii wyboru kontrahentów odpowiedzialnych za realizację kampanii reklamowej.
Dlaczego warto poznać branżę interaktywną?
Udana współpraca z agencją interaktywną może przynieść szereg korzyści. By jednak tak było, obie strony muszą mówić jednym językiem. Co więcej, znajomość trendów w marketingu internetowym pozwoli na świadome planowanie działań promocyjnych i tym samym może być istotnym źródłem oszczędności. Przydatna będzie także znajomość narzędzi pozwalających na obiektywną ocenę efektów współpracy.
Cena i terminy
Do negocjacji – osoby zainteresowane szczegółami na temat oferowanego szkolenia proszę o kontakt.
Kontakt
Zainteresowanych moją wiedzą i doświadczeniem zapraszam do współpracy:
Marek Jeleśniański
- marek.jelesnianski[małpa]oxido.pl
- +48 698 644 128