Cele szkolenia/korzyści dla uczestników
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
- poznają zasady konstruowania informacji prasowych, nadających się do (bezpośredniej) publikacji w internecie;
- zrozumieją zasady organizacji pracy e-redaktora/redakcji internetowej;
- poznają potrzeby informacyjne dziennikarzy i czytelników mediów;
- poznają techniki, dzięki którym komunikaty medialne oraz przekazywane w nich informacje będą łatwiejsze do zapamiętania;
- poznają zasady obsługi internetowego biura prasowego;
- zaznajomią się z zasadami przygotowania i wykorzystania elementów wzbogacających treść (poznają między innymi podstawowe zasady przygotowania zdjęć do publikacji w internecie);
- dowiedzą się, jak wykorzystać serwisy społecznościowe w realizacji działań z zakresu public relations.
Profil uczestnika
Pracownicy działów PR, osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem (zwłaszcza z wykorzystaniem internetu), osoby przygotowujące się do realizacji projektów wymagających konsultacji społecznych/poparcia ze strony społeczeństwa.
PR w internecie – dlaczego warto?
Profesjonalne działania na polu public relations oparte o internet mogą przynieść szereg korzyści. Oto przykłady:
- Przekaz, który jest dostosowany do specyfiki internetu i przyzwyczajeń jego użytkowników można wpłynąć na wzrost ilości zapamiętywanych informacji i większą skuteczność działań PR.
- Znajomość potrzeb i oczekiwań dziennikarzy internetowych zwiększa szanse na owocną współpracę.
- Internet jest tym medium, które w coraz większym stopniu będzie integrować media tradycyjne.
- Działania w serwisach społecznościowych oraz niestandardowe akcje promocyjne realizowane z wykorzystaniem internetu pozwolą docierać do odbiorców z pominięciem mediów.
Cena i terminy
Do negocjacji – aby poznać szczegóły, proszę o kontakt.
Kontakt
Zainteresowanych moją wiedzą i doświadczeniem zachęcam do kontaktu:
Marek Jeleśniański
- marek.jelesnianski[małpa]oxido.pl
- +48 698 644 128